9 kwietnia 2017

Najnowsze Doniesienia


Counscious Life Expo, 11-02-2017 







Corey Goode – Istoty Pozaziemskie oraz Ludzie z Wnętrza Ziemi, Cz. 1 


Roger Richards: Nazywam się Roger Richards. Obecnie pracuję jako producent projektów, które będziemy prezentowali dzisiejszego wieczoru. Około 2 lata temu usłyszałem po raz pierwszy o przesłaniu od Niebieskich Awian. Trafiło to wprost do mego serca. Czy ktoś jeszcze doświadczył czegoś takiego?

  
Uważam, że w obecnym czasie zbiera się nas razem z wielu różnych powodów a świat dochodzi do momentu gdzie wszystkie istoty zostaną przetransformowane w wyższe wibracje.

Corey działając tutaj znajduje się na pierwszej linii ognia. Poproszono go, aby dostarczył przesłanie Niebieskich Awian do większej audiencji.

Kilka miesięcy temu przyszedł do mnie z pomysłem stworzenia komiksu na ten temat. W jaki sposób można dotrzeć z tym przesłaniem do ludzi zamkniętych? Ilu z was posiada rodziny, którym chcielibyście przekazać to wszystko lecz nie znacie na to sposobu?

Gdy Corey po raz pierwszy powiedział “komiks” ja z (drwiną) zapytałem: “Co takiego?”. Wtedy zacząłem myśleć na ten temat i nabrało to dla mnie większego sensu …
… Jimmy Church: … Przedstawiam tutaj wszystkim Corey Goode. Corey, wchodź tutaj na scenę [Aplauz].



Printfriendly